ایران دارونت، داروخانه آنلاین

مقالات ایران دارونت

مراقبت از بهداشت دهان و دندان یکی از مهمترین اقداماتی است که فرد می تواند برای پیشگیری و درمان بیماری لثه انجام دهد.بیشتر افراد تمایل دارند که هنگام رسیدن به سلامت دهان و دندان ، لثه های خود را نادیده بگیرند و در عوض بر داشتن لبخندی سفید و روشن تمرکز کنند.
اغلب ما بارها اسم سینوزیت را شنیده‌ایم یا افرادی را دیده‌ایم که حتی در خانه هم کلاه بافتنی می‌پوشند و تلاش می‌کنند تا سر و صورت خود را گرم نگه دارند. وقتی علت را جویا شویم از عارضه‌ای به نام سینوزیت صحبت می‌کنند. اما این سینوزیت واقعاً چیست و به چه دلیل رخ می‌دهد؟
 تونر یکی از مهمترین محصولات آرایشی است ، مایعی سبک است که به سفت شدن منافذ پوست کمک می کند ،و به پوست بافت صاف می بخشد و به دارندگان پوست چرب کمک می کند تا ترشحات سبوم(چربی) را کاهش دهند و علی رغم این اهمیت زیاد تونر ، بسیاری از افراد هستند که اطلاعات زیادی در مورد آن یا نحوه استفاده از آن نمی دانند.
کمبود ویتامین D در حال حاضر به یک معضل بهداشتی عمومی و جهانی تبدیل شده است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا یکی از مهمترین ویتامین ها در بدن انسان است. ویتامین ها از جمله مواد مغذی ضروری در نظر گرفته می شوند ، زیرا بدن شما قادر به تولید آنها نیست یا به میزان کافی برای جلوگیری از عواقب منفی سلامتی یا بیماری ها تولید نمی شود ، بنابراین لازم است ویتامین های بدن خود را از طریق غذا یا مکمل ها تأمین کنید و کشف شده است که ویتامین D برای درمان چندین بیماری ضروری است.
کلسیم یکی از مهم ترین مواد معدنی بدن است که برای ساخته شدن استخوان ها و دندان ها ضروری می باشد. کلسیم استرس و افسردگی را درمان می کند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می کند.
ایبوپروفن یک داروی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است که با کاهش هورمون هایی که باعث التهاب و درد در بدن می شوند ، عمل می کند.
 آیا سوالاتی دارید که اکثر مردم جهان در مورد واکسن Covid 19 می پرسند؟ آیا این امید برای پایان دادن به بیماری همه گیر کرونا است؟ مزایای این واکسن ها چیست؟ چه کاستی هایی دارد؟  این همان چیزی است که ما در این مقاله به شما خواهیم گفت ، این مقاله را دنبال کنید.
آکنه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که زنان و مردان به طور یکسان با آن روبرو هستند ، به ویژه در دوره نوجوانی ، که میزان شیوع آن در این مرحله بین 70 تا 87 درصد است و میزان آن در حال افزایش است و در صورت ایجاد فولیکول های موی پوست ، آکنه ایجاد می شود. توسط سلولهای پوستی و روغنهای مرده مسدود شده است ، و می تواند در مناطق مختلف بدن مانند صورت ، پشت ، گردن ، سینه و شانه ها ظاهر شود ، و بسیاری از آنها برای پنهان کردن آکنه به روش های زیادی متوسل می شوند .
فروگلوبین برای درمان کم خونی و ریزش مو ، فروگلوبین یکی از روش های درمان کم خونی برای درمان کم خونی و ریزش مو است که این روزها بسیاری از مردم از آن رنج می برند ، زیرا غنی از آهن است که به افزایش سطح هموگلوبین کمک می کند
در دوران بارداری نیاز به آهن تا دو برابر قبل از بارداری افزایش می یابد. این میزان افزایش نیاز به آهن برای رشد جفت و جنین به حدی است که به هیچ وجه از طریق مصرف مواد غذایی به تنهایی تامین نمی شود.

جدیدترین مقالات

حساب کاربری
یا
یا